2012-03-15

Gå-bort-present


Tänkte tipsa om den här ganska roliga, personliga och framförallt goda gå-bort-presenten som jag har snubblat över ute i bloggvärlden. Kakmix på burk! Jag har en italiensk kompis som älskar vår svenska kladdkaka. Hon har bett mig flera gånger om receptet och jag lovar och lovar och glömmer och glömmer. Men imorgon när vi är hembjuda till henne så ska hon äntligen få sitt recept, och bättre upp ändå: hon ska få den här lilla burken fylld med de torra ingredienterna i rätt mängd. Med lite tur blir hon så glad att hon snor ihop kakan medan vi är där! Största utmaningen nu blir att frakta den lilla burken på tåget samt till fots utan att blanda ihop ingredienterna till en enda röra...

Om det är någon som blir nyfiken på receptet så har jag hittat det på http://www.kladdkakor.se/






















2 kommentarer:

  1. pannkaka funkar oxå, med tillägget add egg & milk,du skulle ha en lite butik hörrö, en webbutik eftersom du bor SÅ långt borta, kram på Er!//Alexandra

    SvaraRadera
  2. Bra idé! Pannkakan alltså... Webbutiken också kanske :) Vad får det lov att vara? Special plice for you! Kram

    SvaraRadera